Головна » Файли » Виховна робота » Нормативно-правова база

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
07.02.2014, 16:54

Погоджено»                                                         «Затверджую»

 Голова ПК:__________________                        Директор школи:_____________              

Дата: «____» _________20____р.                        Дата: «____» ________20____р.

 

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ

ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Забезпечує:

  • систему виховної роботи в школі, основою якої є національно-культурне відродження, відновлення історичної пам’яті, формування національної самосвідомості учнів, становлення національної школи, національної системи виховання.

Керується:

  • правовими актами України, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав людини, Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини, Законом України “Про освіту”, нормативними документами Міністерства освіти України, органів освіти.

Відповідає за:

  • активність і культуру поведінки учнів, зайнятість у гуртках, секціях, об’єднаннях;
  • запити, нахили, інтереси школярів, виявлення учнів, які потребують особливої уваги;
  • якісний склад, рівень знань і професійних вмінь педагогічних працівників школи для здійснення виховної роботи;
  • наявність соціально-педагогічного „портрету” сімей учнів школи;
  • здійснення виховної та просвітницької діяльності педагого-учнівського колективу у мікрорайоні школи;
  •  залучення батьків до виховної роботи в школі, виявлення сімей, які потребують особливої педагогічної уваги;
  • залучення до співпраці зі школою позашкільних та культурно-освітніх закладів,державних установ та громадських організацій;
  • стан матеріально-технічної бази для здійснення виховної роботи школи, перспективи її поповнення та зміцнення;
  • організацію діяльності педагогічного колективу (класних керівників, вихователів,керівників гуртків та клубів за інтересами, консультантів органів самоврядування, педагогів-організаторів по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями);
  • формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі; національне та культурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови;
  • організацію інформаційно-просвітницької роботи серед учнів; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами;
  • організацію морально-правового виховання, залучення до цієї роботи працівників правоохоронних органів;
  • захист прав та інтересів учнів;
  • надання допомоги і організації роботи органам учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких формувань;
  • організацію літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
  • охорону та зміцнення здоров’я дітей, організацію відпочинку у канікулярний час;
  • організацію роботи з батьками, спрямування діяльності батьківського комітету на національно-культурне відродження;
  • організацію соціально-педагогічної допомоги учням і сім’ям, які потребують особливої уваги;
  • організацію методичної роботи з педагогічними кадрами;
  • роботу з дітьми-сиротами, напівсиротами, дітьми із багатодітних і малозабезпечених сімей; соціальний захист неповнолітніх при розгляді питань, пов’язаних з вирішенням їх долі.

Контролює та керує:

а) безпосередньо:

  • діяльністю класних керівників 1-11 класів;
  • діяльністю вчителів з питань організації позаурочної виховної діяльності учнів з навчальних предметів;
  • діяльністю методичного об’єднання класних керівників школи;
  • діяльністю педагога-організатора, керівників гуртків (клубів, творчих об’єднань тощо).

б) опосередковано:

  • діяльністю учнівського самоврядування;
  • роботою обслуговуючого персоналу.

Організовує:

  • реалізацію в роботі школи концепції національного виховання підростаючого покоління України;
  • позаурочну виховну роботу з врахуванням інтересів, нахилів і здібностей учнів, побажань батьків на принципах взаємоповаги і співробітництва;
  • планування виховної роботи школи;
  • роботу гуртків, секцій, об’єднань за інтересами учнів;
  • методичну роботу класних керівників;
  • проведення загальношкільних виховних заходів;
  • взаємовідвідування вчителями та класними керівниками класних заходів виховного характеру;
  • оформлення шкільної документації з питань виховної роботи школи;
  •  роботу по охороні здоров’я учнів і вчителів, формуванню у школярів здорового способу життя;
  • класних керівників щодо роботи з дітьми з неблагонадійних сімей, з правопорушниками школи та залучення до роботи з ними батьківської громадськості та інших зацікавлених осіб.

Складає:

  • розклад позакласної виховної роботи і відповідає за його виконання;
  • проекти наказів, розпоряджень і інших документів з питань виховної  роботи;
  • встановлену звітну документацію;
  • графік чергування класних колективів (спільно з відповідною комісією учнівського самоврядування), учителів по школі та в шкільній їдальні, відповідає за виконання цього графіка.

Погоджує:

  • Свою роботу з директором.

 

 

 

 

 

 

Категорія: Нормативно-правова база | Додав: ОксанаГуліда | Теги: Нормативно-правова база
Переглядів: 33 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar