Головна » Файли » Початкові класи, інформатика та ГПД » План роботи

План роботи семінару-практикуму вчителів 1 класів
05.09.2016, 12:24

Засідання 1

 

Керівник. Курінна Л.П.

Місце проведення НВК «школа-гімназія»

Дата проведення : 02.12.2016.

 

Тема. Використання ігор на уроках природознавства в 1 класі

 

«Гра – це іскорка, що запалює вогник

допитливості й любові до знань.»

                               В. Сухомлинський.

 

№ з/п

Зміст

Форми і методи роботи

Відповідальний

Теоретична частина

 

1.

Особливості ігрової діяльності на уроках природознавства в 1 класі. 

Виступ-презентація

Бондарчук

Мар’яна

Миколаївна

2

Розвивальні ігри на уроках природознавства.

Круглий стіл

Слухачі семінару

3.

Значення гри в навчанні першокласників.

Обмін думками

Слухачі семінару

Практична частина

1.

Відвідування уроку природознавства:

- самоаналіз;

- обмін думками, враженнями.

Відкритий урок

Максимчук А.А.

 

Завдання:

опрацювати літературу;

- розробити конспект уроку з природознавства з використанням ігрових технологій.

Підведення підсумків.

Вироблення рекомендацій

 

Слухачі

 

 

 

 

Керівник

Колеснікова О.М.

 

 

 

Література для опрацювання:

 

  1. Варзацька Л.О. Гра як засібпізнання // Початкова школа. – 1988 - № 12
  2. Виготський Л.С. Педагогическая психологія. М.: Педагогика, 1991
  3. Минкин Е.М. От игры к знаниям. М.: Просвещение, 1998
  4. Сухомлинський В.А. Сердце отдаю детям. – Изд. 7-е – К.: Радянська школа, 1981
  5. Щербань П. Дидактичніігри у навчально – виховномупроцесі // Початкова школа. – 1997. № 9
  6. Эльконин Д.Б. Психология игры. М.: Просвещение, 1978
  7. https://infourok.ru/proekt-igrovi-tehnologii-pochatkova-shkola-921643.html
  1. Уварина Н.В. Розвитоктворчіздібності у молодшихшколярів. Діс.:канд.пед.наук.- Челябінськ, 1999.С.184
  2. ГрановскаяР.М.,Крижанская Ю. С. творчість і подоланнястереотипів.- СПб.:ОМS, 1994,С.465

 

Засідання 2

Керівник. Колеснікова О.М.

Місце проведення ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Дата проведення : 20.04.2017

Тема. Використання ігор на уроках навчання грамоти (письма)

«Яка дитина у грі, така у багатьох випадках вона буде в роботі, коли виросте.».

А..Макаренко

 

№ з/п

Зміст

Форми і методи роботи

Відповідальний

Теоретична частина

 

1.

Ігровітехнології на уроках навчання грамоти (письма). Особливості вивчення комп’ютерних дидактичних засобів для навчання письма.

Виступ-презентація

Овечко Ірина Богданівна

2

Дидактичні ігри та творчі вправи

на уроках письма.

Круглий стіл

Слухачі семінару

Практична частина

1.

Відвідування уроку навчання грамоти (письма):

- самоаналіз;

- обмін думками, враженнями.

Відкритий урок

Максимчук З.О.

 

Завдання:

  • опрацювати літературу;
  • Оформити каталог «Ігрові технології в 1 класі (математика)

Підведення підсумків. Діагностування учасників семінару.

Вироблення рекомендацій

 

Слухачі

 

 

 

 

Керівник Колеснікова О.М.

 

Література для опрацювання:

 

1.МиничО.А.,ХаткевичО.А. Педагогічні гри.М.2005,С.3

2.АйсмонтасБ.Б. Теоріянавчання: схеми м тести. ->М.2002,С.59-64

3. ОбразцоваТ.Н. Музичнігри для дітей.2005,С.5-6,26-27,

4. ГрінченкаИ.С.Игра теоретично, навчанні, вихованніікоррекционнойроботі.Учебно-методическое посібник. – М.: «>ЦГЛ», 2002,С.4-29

5.СелевкоГ.К.Современние освітнітехнології. М.: 1998,С.14-15,50-60

6.ЗанькоС.Ф.,Тюников Ю. С.,ТюнниковаС.М. Гра і йоговчення (в2-хчастях).М.: 1992.

7. ГерманСелевко. «Енциклопедіяосвітніхтехнологій» «Педагогічнітехнології з урахуваннямактивізації, інтенсифікації й ефективногоуправління». «>Учительская газета» №40 (10069)/ 2005-10-04

8.Кларин М. В. Освітніможливостігри // сучаснапедагогіка. – 1985, №3

9.ЭльконинД.Б. Психологіягри.- М.: 1999С.8

10.Шмаков С.А. Ігриучнів – феномен культури.М.,1994

11.ЗанькоС.Ф.,Тюников Ю. С.,ТюнниковаС.М. Гра і йоговчення. Теорія.

12. Левін В.А. Вихованнятворчості.- Томськ:Пеленг,1993.С.63

Категорія: План роботи | Додав: МаргаритаГоловач | Теги: 1 клас, план
Переглядів: 37 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar